Vitaelife Pharma Omega 3 – cena, kde kúpiť, originál

[Total: 0    Average: 0/5]

priatelia, Dobrý deň!

Ak čítate tento článok, ste pravdepodobne záujem o túto tému mládeže, zdravie a krásu. Chcete sa naučiť jeden z tajomstiev, ako žiť dlho a kvalitatívne, aktívne a veselo?

Ako mať nádherný pamäť, aby mohli zostať v pokoji v akejkoľvek kritickej situácii, a len užívať si života každý deň bez ohľadu na to, čo?

Omega 3 Potom čítajte ďalej, že odpoveď je v tomto článku!

Budeme hovoriť o tom, čo polynenasýtené omega-3 mastných kyselín, aké sú užitočné pre naše zdravie a dlhovekosť, kde sú, a ešte oveľa viac.

Mám veľa zaujímavých faktov o tejto populárnej tému!

V tomto článku sa naučíte:

Čo sú omega-3 mastné kyseliny – Všeobecné informácie

Omega-3 polynenasýtené mastné kyseliny (PUFA), ktoré chránia naše bunkové membrány a vnútorné orgány pred poškodením.

Bez týchto kyselín, nemôže byť normálne a plné fungovanie nervového, imunitného a kardiovaskulárneho systému, nie je možné dostatočné syntéza tkaniva hormóny, prostaglandíny, rovnako ako správny metabolizmus esenciálnych (nenahraditeľných) živín.

Navyše, Omega-3 je potlačiť zápal v tele, zlepšiť stav kostí a kĺbov, pomáha vyrovnať sa s citového zmätku bez dôsledkov pre organizmus, „pull“ k nám zo stavu chronického únavového syndrómu.

Omega 3 Uvažujme podrobnejšie.

Najdôležitejšie predstavitelia mastných kyselín omega-3 (FA) je:

  1. kyselina dokosahexaenová (DHA). Táto kyselina je súčasťou šedej hmote mozgu, v membránach buniek v našom tele. Navyše DHA hrá obrovskú úlohu pri formovaní nervového systému dieťaťa.
  2. eikosapentaenová kyselina (EPA). Táto kyselina stimuluje regeneráciu bunkových membrán, normalizuje mechanizmy tuku transportu v krvnom riečisku, zlepšuje aktivitu imunitného systému, zlepšuje rozpustenie (absorpcie) tukov v zažívacom trakte, a tiež silne zvyšuje antioxidačné funkcií nášho tela, čo je nesmierne dôležité pre dobré zdravie, dobrý pocit a krásny vzhľad po mnoho rokov.
  3. kyseliny alfa-linolénovej (ALA). Tento LCD pomáha prekonávať stres, bojovať zlý cholesterol a vysoký krvný tlak, zlepšiť kvalitu krvi, a tiež slúži ako vynikajúci pomocníkov pre udržanie zdravého a krásnu pleť, lesklé vlasy a pevné nechty. Okrem toho, že je „stavebné kamene“ pre syntézu eikosapentaenová a dokosahexaenová mastných kyselín v našom tele.

Tuky EPA a DHA obsiahnuté v tkanivách morských živočíchov.

Má sa za to, že sú najužitočnejšie pre ľudské telo, pretože ich asimiláciu organizmu nepotrebuje veľa enzýmov, na rozdiel od rastlín potraviny bohaté na ALA.

Ako svet o omega-3 sa naučil -! Zaujímavou skutočnosťou

polynenasýtených mastných kyselín omega-3 bola objavená v dôsledku výskumných pracovníkov, ktorí sa zaujímajú o úrovni dokonale dobrého zdravia Eskimákov a zo všetkého najviac o tom, že existuje veľký počet storočných.

Ukázalo sa, že tajomstvo zdravia a dlhovekosti Inuit spočíva v tom, že oni jedia, a síce, jesť veľké množstvo krmiva pre ryby.

Štúdium krvi zástupcov severných národov, bolo zistené, dve prírodných mastných kyselín, tzv eikosapentaenová kyselina (EPA) a dokosahexaenová (DHA), tvorí podstatu omega-3.

Priaznivé vlastnosti omega-3 mastných kyselín

polynenasýtených mastných kyselín omega-3 je nevyhnutné pre naše zdravie a krásu živín, pretože slúži značný počet funkcií :. Bioregulační, štrukturálne a skladovanie energie

READ  Phendora Garcinia - názory, cena, kde kúpiť, lekáreň, je to za to?

Ak vezmeme do úvahy presnejšie omega-3:

  • zosilňovať syntézu tkanivových hormónov (eikosanoidy), ktoré sa podieľajú na prakticky všetky biochemické reakcie je v bunke.
  • Ak chcete znížiť koncentráciu „zlého“ cholesterolu v krvi, a preto sa znižuje riziko vzniku aterosklerózy a infarktu myokardu, cievnej mozgovej príhody a v mozgu.
  • Podieľa sa na tvorbe samčích zárodočných buniek, membrány neurónov v mozgu a membrán sietnice.
  • regulovať syntézu všetkých hormónov v tele.
  • Podieľa sa na transporte kyslíka do tkanív.
  • Zlepšiť fungovanie kardiovaskulárneho systému.
  • Reguluje metabolizmus šťastné hormónu (serotonínu), ktorý znižuje psycho-emocionálny stres a zníženie rizika vzniku depresie.
  • podporovať pružnosť kĺbov, znižuje intenzitu bolesti, kedy choroba je artritída alebo osteoartritída.
  • sú skvelé zabrániť vzniku diabetu.
  • Zníženie žiadny zápal v tele, prevenciu alergie a autoimunitné ochorenia.
  • Zvýšenie kognitívne mozgové funkcie: pamäť, pozornosť, schopnosť rýchlo sa učiť
  • .

  • prispievajú k podstatnému zníženiu chuti do jedla.
  • zlepšiť celkový stav pokožky.
  • No zlepšenie imunity.
  • Pri pravidelnej fyzickej aktivity môže pomôcť zvýšiť svalovej hmoty a zrýchlenie, takže zbytočné tuku.
  • Výrazne zvýšiť výdrž a celkovú svalový tonus.
  • inhibujú syntézu kortizolu -. Stresový hormón
  • obsahovať vitamíny A, D a E, ktoré zlepšujú stav pokožky, zlepšiť videnie, znížiť nervový vzrušivosť, zlepšiť pružnosť bunkových membrán a posilňuje kostného tkaniva.

Indikácie pre použitie omega-3 mastných kyselín

Za hlavné indikácie pre použitie omega – 3 mastné kyseliny:

  1. obezita akéhokoľvek stupňa;
  2. chronické ochorenie kĺbov;
  3. vysoký krvný tlak;
  4. cukrovky;
  5. deficit telesnej hmotnosti;
  6. cievnych ochorení mozgu,
  7. lupienka, ekzém kože;
  8. nádoby;
  9. osteomyelitída;
  10. kardiovaskulárne choroby (arytmia, ischémia, infarkt myokardu);
  11. depresie;
  12. syndróm krátkeho čreva;
  13. prevenciu rakovinových nádorov (komplexnej liečby).

Výhody omega 3 pre mužov

Je známe, že muži sú náchylnejší k srdcovým chorobám ako ženy. Infarkty, mŕtvice, ishemicheskoi srdcové ochorenia, ateroskleróza … všetkého trpí týmito ťažkosťami. – a väčšina mužov

Omega 3 Bohužiaľ, úmrtnosť mužov s týmito poruchami rastie neuveriteľným tempom.

Americkí vedci tvrdia, že pravidelný príjem omega-3 prispeje k ochrane silných mužov z ochorení srdca a ciev, a znížiť prípady zástavy srdca.

Podľa štúdií, táto ochrana je dvakrát vyššia u mužov, ktorí konzumujú omega-3 mastné kyseliny, na rozdiel od mužov, ktorí nespotrebúvajú vôbec alebo spotrebúvajú v dostatočnom množstve, a / alebo nepravidelne.

Ďalší výskum naznačuje, že konzumácia denné dostatočné množstvo omega-3 môže výrazne znížiť pravdepodobnosť rakoviny erekcie.

Použiť omega-3 pre deti

Mastné kyseliny omega-3 hrajú veľmi dôležitú úlohu pri tvorbe nervového systému. Imunitný systém a hormonálny systém dieťaťa.

Pri dojčení, dieťa dostane omega-3 na LCD displeji s materským mliekom, avšak 90% žien počas laktácie, je akútny nedostatok polynenasýtených mastných kyselín v tele, a to je dôvod, prečo sa dieťa môže dôjsť k akútnej nedostatočnosti omega-3.

Symptómy nedostatku omega-3 v detskom veku:

  • diatéza, zníženou imunitou a atopická dermatitída;
  • znížený študijné výsledky, zlé sústredenie a pamäť;
  • hyperaktivita;
  • suchosť kože;
  • alergických príznakov;
  • rozmazané videnie.

Dávkovanie a režim dávkovania omega-3 je určený pediater založené na zdravotnom stave dieťaťa!

použitie omega-3 pre ženy

Vzhľadom k tomu, že polynenasýtené mastné kyseliny sú zodpovedné za metabolické procesy v tele, pružnosť bunkových membrán a správnu funkciu mozgu, pre každú ženu je dôležité konzumovať nie menej ako 1000-1500 mg čistého omega-3 za deň.

V prípade tehotenstva alebo chorobám, denná dávka sa zvýšil o 2 krát.

Ako užitočné omega-3 mastných kyselín pre ženy:

  • Znížená menštruačné bolesti, znížil počet „návaly tepla“ pri menopauze, zlepšuje náladu v „kritických dní“, je protizápalový účinok.
  • Znižuje úzkosť, zlepšuje náladu.
  • Spomaľuje ovisnutej kože a vrások.
  • zabránil rozvoju osteoporózy, a to najmä počas menopauzy.
  • Stabiliziruemost „hormonálnu prepätia“ v menopauze.
  • Pravidelný príjem omega-3 na 30% znižuje riziko tesnenie v prsníku.
  • zabránil rozvoju trombózy, kardiovaskulárne patologické stavy, metabolické poruchy, ako aj zmierniť nepríjemné príznaky v priebehu menopauzy.
READ  Chocolate Slim - názory a cena

Je veľmi dôležité, aby výrobky obsahujúce omega-3, nadváha ženy plánujúce tehotenstvo, „sedí“ na diéte s predispozíciou kardiovaskulárnych ochorení.

dennej potreby omega-3

Za účelom zachovania ich zdravie (tj., Profylakticky) denná dávka EPA a DHA by mala byť 1000 mg.

Pre terapeutické účely, denná dávka je 3000 mg EPA a DHA.

Zadaná dávka je veľmi podmienená, pretože všetci individuálne a závisí od pohlavia, veku, zdravotného stavu počiatočného a kraja bydliska, rovnako ako potrebám.

Napríklad v priebehu tehotenstva, menopauza, keď robí kulturistika dennú profylaktickú dávku omega-3 zvýši na 2500-3000 mg na zvýšenie telesnej hmotnosti – až 3000-3500 mg

.

Okrem toho, že je potrebné pre zdravé omega-3 mastných kyselín sa zvyšuje s:

  • depresie a autoimunitné stavy;
  • v chladnom období;
  • s denným a veľmi intenzívne športu;
  • aterosklerózy;
  • s rakovinou;
  • hrozba infarktu alebo mŕtvici;
  • v detstve a starobe.

Pre zvýšenie biologickej dostupnosti omega-3 denná dávka by mala byť rozdelená na tri dávky, pričom liek počas alebo bezprostredne po jedle, stlačil malé množstvo vody.

Minimálne denné množstvo omega-3 LCD potrebuje telo, je 650 mg.

prebytok jednotlivca (vy osobne potreba) dávkovania, najmä pre dlhšie časové obdobie, je nebezpečné:

  1. k poklesu krvného tlaku,
  2. dysfunkcia tráviaceho traktu,
  3. znížením zrážanie krvi a (ako dôsledok.) – vnútorné a vonkajšie krvácanie

Ak chcete zachovať dĺžku ľudského zdravia v priebehu liečby je 3-4 mesiace. Frekvencia liečby. – 1-2 krát do roka

Faktory, ktoré vyvolávajú akútny nedostatok omega 3, v tele

Kľúčové faktory:

  • dlhodobé hladovanie;
  • nevyváženou stravu;
  • dodržiavanie prísnych diét, najmä mono-stravy;
  • ochorení tráviaceho traktu.

Tieto príznaky deficitu omega-3

Je dôležité sledovať ich stav a na sebemenší príznaky, ktoré spôsobujú podozrenie, čo naznačuje, že v organizme je nedostatok omega-3, treba konať!

Čo by sa malo týkať: konštantný smäd;

  • suchá koža;
  • lámavé nechty;
  • vypadávanie vlasov;
  • lupy;
  • zdĺhavé depresie, apatia;
  • alergické kožné vyrážky z neznámych dôvodov;
  • porušenie stolice (zápcha).
  • bolesti kĺbov, svalov a šliach neznámeho pôvodu;
  • veľmi pomalé hojenie rán, odrenín a škrabancov;
  • zvýšenie krvného tlaku;
  • zhoršenie pamäti a pozornosti;
  • konštantný fyzická slabosť, únava, strata účinnosti;
  • Oneskorenie psychický vývoj detí;
  • slabá imunita, časté prechladnutie.

, ktorý obsahuje omega-3 zdroje

Pre zlepšenie toku omega-3 v tele dvoma spôsobmi :. Používanie výrobkov obsahujúcich LCD omega-3 mastných kyselín, a to najmä s doplnkami

Ideálne variantom je rozumná kombinácia oboch.

Vzhľadom k tomu, že základné tuky, ktoré nie sú syntetizované črevnej mikroflóry, je dôležité ovládať hlasitosť svojho denného príjmu.

Aké potraviny obsahujú omega-3 LCD?

  • zdrojom omega-3 živočíšneho pôvodu: z treščej pečene, červený kaviár, čiernym kaviárom, mastné ryby (losos, tuniak, makrela, pstruh) a morské plody (krevety, kraby, mušle, ustrice, atď), samozrejme, rybí tuk
  • zdrojom omega-3 rastlinného pôvodu :. Ľan olej, ľanové semená, repkový olej, olej z vlašských orechov, quinoa, z pšeničných klíčkov, olej, a horčicový olej, vlašské orechy, avokádo, Chia semená, špenát, portulaka, pekanové orechy, mandle a lieskové oriešky

Je vedecky dokázané, že omega-3 z rastlinných olejov nie je tak zdravé, pretože obsahujú ALA, ktoré slúžia ako stavebný blok pre DHA a TFE a ryby. – to je od DGK a EGK

READ  Choco Lite - názory, cena, kde kúpiť, pôvodné, alebo je to stojí za to?

Je dôležité vedieť, že zlúčeniny zo skupiny omega-3 sú pomerne ľahko zničené pod vplyvom slnečných lúčov, kyslíka a vysoké teploty, tak, vypĺňajúci dennej potreby organizmu v podstatných tuky, je vhodné len solené a nakladané ryby, zeleniny a ovocia, rastlinný olej prvý lisovaný za studena a nie pražené orechy.

Pre maximálne zachovanie živín v potravinách, ktoré obsahujú omega-3, aby na chladnom mieste v dobre uzavretej nádobe.

Spôsob výroby liečiv, obsahujúcich omega-3 LCD.

Tieto prípravky pre dospelých sú k dispozícii vo forme kapsúl a v kvapalnej forme. Pre mladšie deti -. Vo forme sirupov, cukroviniek a žuvacie tablety

Ako vybrať kvalitné drog Omega-3?

Nutnosť venovať osobitnú pozornosť výberu omega-3, obsahujúce komplex a ako sa vyhnúť chybám vo vašom výbere?

Toto je dôležitý úlohu. Aby sa dosiahlo maximálny účinok, výrobok musí byť vysoko kvalitné!

Táto otázka je pre seba, priateľov, rozhodol už dávno, uplatňovanie týchto odporúčaní, ktoré budem písať nižšie a sa s vami o ne podeliť.

  1. Ak chcete dať prednosť tým výrobcom, ktorí sa osvedčili ako seriózny a čestný. Mali by byť na trhu mnoho rokov!
  2. Je veľmi dôležité zvoliť tie lieky na štítku, ktoré naznačujú konkrétny obsah EPA a DHA vo vysokej koncentrácii.
  3. Štúdie ukazujú, že čím vyššia je koncentrácia EPA v kapsule, tým účinnejšie podporuje zdravé hladiny triglyceridov.
  4. Liek by nemal v žiadnom prípade obsahovať ťažké kovy!
  5. vybrať tie lieky, ktoré sú vyrábané na najmodernejších technológií, napríklad, použitím technológie extrakcie nadkritické kvapaliny, v ktorom je použitá nízkych teplotách. Výsledkom je čistý produkt o vysokej koncentrácii. Nízka teplota v oblasti výroby zaručuje zachovanie molekulárnej integrity. Výrobný proces znamená, že v priebehu spracovania sa produkt je na základe takzvaného „dusíkom“, ktorý poskytuje sviežosť zachovanie tuku v priebehu výrobného procesu, zabraňuje oxidácii.
  6. Rybí olej produkt musí byť vo forme triglyceridov.
  7. K výrobe by mali byť použité iba šetrné k životnému prostrediu rýb, ktoré musia byť potvrdené príslušným kvalitné dokumenty.
  8. Na obale musí byť „indikujúca porušenie“, tj ochrannú fóliu pod vekom. Použitie liečiva je možné iba v prípade, že ochranná membrána nie je poškodený. ​​
  9. Veľmi dôležitá pravosť výrobku: pri nákupe, vybrať produkty, ktoré majú štandardné kvalitu GOED, GMP a rôzne certifikáty
  10. .

  11. Jedným z najdôležitejších dokumentov hovorí o kvalite výrobkov, sú údaje z laboratórnych výskumov výrobku u toxínov. Nikdy váhať požiadať o dostupnosti týchto dokumentov z predajcovia drogy!
  12. Vždy starostlivo pozrieť na trvanlivosti výrobku. Ak ste v situácii, ktorá k dátumu expirácie je všetko v poriadku, ale chuť výrobku čerstvé a zatuchnuté, znamená to, že liek je správne uložená.

Kontraindikácie omega-3 mastných kyselín

Všeobecné kontraindikácie príjem omega-3 sú nasledovné:

  • hyperkalcémie (zvýšená koncentrácia vápnika v krvnej plazme);
  • individuálnu neznášanlivosť;
  • hypertyreóza;
  • tuberkulóze v jej aktívnej fázy.

Priatelia, som spotreboval omega-3. Beriem tento dodatok kurzy, a preto nemôžu s istotou povedať, že to funguje!

Pri užívaní omega-3 telo začne pracovať oveľa lepšie dôslednejšie.

Môžem s istotou povedať, že výrazne zlepšuje kvalitu pleti, zvýšenie telesnej tón a náladu, takže som presvedčený, že pre tých, ktorí chcú zlepšiť svoje zdravie a vzhľad – omega-3 na LCD displeji bude skvelé riešenie!

Ak sa vám tento článok bol užitočný, zdieľať ich so svojimi priateľmi v sociálnej. siete.

Všetko najlepšie k vám, priatelia a dovidenia!

S tebou Alain, zbohom! Em>

REGISTRÁCIA Moje skupiny na sociálnych sieťach

Paulína Turošíká
About Paulína Turošíká 157 Articles
Mám veľa čo povedať o Iveve Jánošíkovej, ale najväčšie dve veci, ktoré je potrebné vedieť, je to, že je reflexívna a intuitívna. Samozrejme, že je tiež podmanivá, vtipná a presvedčivá, ale sú to tak isté, že sú desivé. jej reflexné myslenie, to je to, za čo je často uctievaná. Ľudia sa často spoliehajú na svoju a pozornú povahu v čase potreby.Nikto, samozrejme, nie je dokonalý a Kieran má veľa znakových chýb. jej ego a abrazivosť nie sú úplne zábavné a môžu zničiť veľa večerov. Našťastie jej intuícia pomáha udržiavať ich aspoň v malom.